http://www.structsales.se/hubfs/Structsales/Images_New_Website_2016/miami-hero-default-image.jpg

Kanske känner du till Solution Selling, Customer Centric Selling eller SPIN? Alla dessa metodiker har många år på nacken. Det är därför dags för något modernt. Att ta ytterligare ett steg i utvecklingen.

Structsales jobbar med Insiktsförsäljning

Att sälja insikt är att veta mer än kunden om deras egen marknad! Genom att påvisa att vi är specialister inom vårt område kan vi tillföra ett helt annat värde än tidigare.

Kunderna är trötta på säljare som låter som alla andra och inte tillför något värde i slutändan. Med hjälp av de digitala arenorna, samt verktyg som stödjer vår affär, kan vi nu för första gången ha bättre kontroll över vad våra kunder tycker och tänker när vi inte är där. Genom hjälpen av mätbar marknadsföring och Content Marketing kan vi positionera oss ännu tydligare än tidigare.

Att kunderna gör större resan själva idag än tidigare, innan de kontaktar en leverantör gör det ännu viktigare än tidigare att komma in så tidigt som möjligt i kundens värld, annars ses vi bara som en leverantör i mängden. Insiktsförsäljning hjälper oss att nå dit. Hämta gärna ner vår guide till insiktsförsäljning här till höger. 

 

insiktsförsäljning