Blogg.

Visa mig:ALLT Arrow (1)

Intäktsrapportering - En utmaning för växande SaaS bolag

Många SaaS-bolag kämpar med att åstadkomma full spårbarhet och transparens i sina intäktsströmmar. De har svårt att fakturera enligt ingångna avtal och få fram relevanta och korrekta finansiell nyckeltal,” säger Martin Kåver,...

Erik Sandell

  • 24 jan 2024
  • 4 min läsning

Top 10 saker att INTE göra på ett kundbesök (utan inbördes ordning)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Phasellus eu orci in est laoreet pharetra. Vestibulum vel nisl lorem. Donec pharetra, dui non iaculis rhoncus, lacus mauris condimentum velit, ignissim.

Oliver Lopez

1. Prata hela tiden

2. Komma försent

3. Vara arrogant och överdrivet självsäker

4. Göra annat än lyssna när kunden pratar

5. Välta ut kaffet i knät på kunden

6. Komma därifrån utan ett tydligt nästa steg

7. Titta på klockan hela tiden

8. Vara sjabbigt klädd

9. Prata illa om konkurrenter

10. Be om ursäkt i förväg

Oliver Lopez

Mest läst