Köp den populära handboken för B2B-säljare direkt här!
Efter många år med många olika kunder i branscher som IT, rekrytering, SaaS m.m. har Oliver skapat sig en gedigen erfarenhet kring hur man bör tänka som säljare (och marknadsförare) för att förbli relevant i en ständigt föränderlig värld.
I ”Skapa värde eller dö” går Oliver Lopez på djupet med förvandlingen av B2B-säljaren. Från en ”lurdängare” till en värdeskapande managementkonsult som levererar aha-upplevelser och kunskap. Med boken ger Oliver en inblick hur spelplanen för B2B har ritats om, hur du blir en värdeskapande säljare, samt delar med sig av sina egna tips och tricks från många år i branschen.
Lär dig om den nya kundresan, om allt ifrån att hitta nya och rätt kunder via digitala kanaler till att steg för steg gå igenom från hur du inleder till avslutar försäljningsprocessen. Att planera och genomföra möten för att sedan ta fram rätt erbjudande, förhandla och till slut komma till en överenskommelse med din kund.
Oliver Lopez är föreläsare och grundare av Structsales. Med över 20 års erfarenhet som säljare, säljchef och företagare har han en djup förståelse för transformationen från hur företag gjorde affärer tidigare och hur företag gör idag.