Vi bygger dina processer direkt i HubSpot
Vi hjälper dig att få till dina affärsprocesser på ett och samma ställe. I HubSpot kan marknad, sälj och customer success jobba tillsammans. Du som VD och ägare kan följa all försäljning från kall kontakt till stängd affär, oavsett hur affären startade.
Ett urval av våra kunder
Välj HubSpotlicenser
HubSpot erbjuder olika licensnivåer av plattformen som idag används framgångsrikt av företag runt om i världen som vill öka din digitala närvaro, och göra fler affärer - på ett modernt sätt.
Licenserna är uppdelade per "hubb", där varje hubb är en del av plattformen. I skrivande stund går det att köpa HubSpot i fem delar: Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub, Content Hub samt Operations Hub. Samtliga hubbar erbjuds i tre nivåer: Starter, Professional samt Enterprise.
- Jämför funktionalitet
- Se priser
- Välj den licens som passar bäst
HubSpot Onboarding
Efter 10 år av att hantera företag och projekt i olika storlekar har vi lärt oss vad som fungerar och inte. För att förenkla för våra kunder erbjuder vi därför de alternativ som vi vet fungerar bäst men låter dig som kund besluta vilket du vill välja. Vi är en HubSpot Diamond Partner med erfarna HubSpotkonsulter.
Några saker vi har tagit med oss i våra samarbeten med över 300 kunder sedan 2014 är:
- Ensam är inte stark.
- Att driva projekt med likasinnade är det enda som fungerar.
- Det måste vara enkelt att ta hjälp och att komma igång.
Growth as a Service
På Structsales fokuserar vi på att stödja ägare och beslutsfattare i tillväxtbolag med att nå sina affärsmål. Med tydliga nyckeltal och en stark betoning på affären, hjälper vi företag att skala upp sina verksamheter med skalbara processer och team, utan att saker "går sönder".
Sedan 2014 har vi arbetat med över 500 målfokuserade företag och utvecklat en beprövad metod för att driva tillväxt. Här är de sex grundpelare som utgör vår metod. Genom att jobba metodiskt ser vi hur våra kunder lyckas med:
- Träffsäkrare prospektering
- Bättre affärer
- Snabbare tillväxt
Är du trött på alla lapptäcken?
Opålitliga datakällor
Vi vet, våra kunder har varit där tidigare med. En uppsjö av olika system som inte pratar med varandra. Hur ska du ens kunna veta var dina affärer kommer ifrån och framförallt ha en enhetlig kommunikation mot dina kunder?
Rapporterar du fortfarande i Excel?
Du vet ju hur det är - kan man inte lita på sitt CRM, då får man rapportera i Excel. Eller kanske Poer BI? Eller så tar du ut en rapport från CRM och en annan från... Ja du fattar. Inte konstigt att siffrorna som rapporteras inte stämmer.
Höga alternativkostnader
Att betala för licenser är en sak, att missa affärer för att systemen inte talar med varandra är en helt annan. Varför sitta med ett verktyg för sälj, ett för marknad och ytterligare ett för customer success?
Lätt att komma igång
Välj HubSpotlicens
Analys
Strategi
Implementation
HubSpot kommer att fungera för dig om...
Du behöver hjälp med din strategi.
Du vill inte spendera pengar på en massa byråer.
Du tror du att jobba som ett intäktsteam istället för i silos.
Du vill skala upp.
HubSpot kommer inte att fungera om...
Du vill bara ha kortsiktiga resultat.
Ditt team har svårt att lära sig nya system.
Du vill inte spendera pengar på att skala upp verksamheten.