HubSpot Onboarding
HubSpot Diamond Partner
300+
2014
98%
500+
HubSpot Onboarding Paket
HubSpot quick win onboarding
Detta alternativ passar er om ni har tidigare erfarenhet från HubSpot eller andra CRM-implementeringar och känner er bekväma med att ställa in HubSpot på egen hand. Ni får en heldag av HubSpot-implementering där ni bestämmer var du vill använda Structsales till.
Inkluderat i detta paket:
- Ett samtal med en av våra erfarna HubSpot-konsulter
- En dags implementationsarbete i HubSpot enligt ditt val
- En "önskelista" över de resultat och möjligheter vi identifierar för att hjälpa er växa bättre framåt.
HubSpot Best Practice Onboarding
Vald av de flesta av våra kunder, ger denna option er 10 års erfarenhet av att onborda liknande företag i HubSpot.
Med hjälp av en strukturerad metod kommer vi att guida er i att ställa in HubSpot för att hjälpa er att nå era mål och få systemet uppsatt exakt så som ni vill. Vi tillhandahåller även här en projektledare.
I detta paket ingår:
- Ett uppstartsamtal med en av våra projektledare för att sätta förväntningarna och tidslinjen för projektet
- Analysfas där vi går igenom era affärsprocesser för bättre förståelse och prioritering under implementeringen
- Implementeringsfas där vi bygger på resultaten från analysfasen
- Utbildning i HubSpot och Go Live
HubSpot Growth Suite Onboarding
Har du redan bestämt dig att du ska växa med hela plattformen? I så fall erbjuder vi onboarding i samtliga delar av HubSpot. I vår Best Practice Onboarding ingår upp till två hubbar, i denna variant hjälper vi dig med hela plattfomen.
Inkluderat i detta paket:
- Ett uppstartsamtal med en av våra projektledare för att sätta förväntningarna och tidslinjen för projektet
- Extra fokus på analysfasen där vi går igenom hur ni jobbar mellan avdelningarna för bättre prioritering under implementeringen
- Utbildning i respektive del av HubSpot och Go Live
Vi gissar att du har några av dessa utmaningarna...
Gör rätt från början
Uppstartsmöte
Informationsinsamling
I denna fasen genomför vi möten och intervjuer för att förstå mer på djupet vad som behöver implementeras i nästa steg.
Implementation
Utbildning
Våra utbildningstillfällen ger er de förutsättningar ni behöver för att kunna jobba vidare med HubSpot.
Vi är LIVE!
Samla all data på ett ställe och få en 360 vy av dina prospects och kunder
Gör som andra tillväxtbolag
Vårt löfte till dig
Vi förstår dig!
Med vår erfarenhet av att jobba med andra nordiska tillväxtbolag sitter vi på mycket kunskap kring just dina utmaningar.
Vi utmanar dig.
Ibland behöver du tänka i nya banor. Vi är inte rädda att utmana tankesätt och processer. Vi har bevisen på vår sida.
Väx snabbt och förutsägbart.
Du får alltid en erfaren senior tillväxtspecialist när du jobbar med oss. Skippa rekryteringen och väx bättre med oss!
Vanliga frågor
Kan man anpassa onboardingen efter vår kompetens?
Vad är fördelarna med att göra onboarding med er?
Hur lång tid tar HubSpot onboardingen?
Erbjuder ni support efter att onboarding-processen är slutförd?
Vill du skala upp med hjälp av oss och HubSpots plattform?
Samla allt på ett ställe - i HubSpot
Intäktsteam
Ett intäktsteam är en grupp inom en organisation som fokuserar på att generera och maximera företagets intäkter.
År 2006 grundade Brian Halligan och Dharmesh Shah HubSpot vid Massachusetts Institute of Technology (MIT). När de grundade HubSpot, började de även att prata om Inbound Marketing-som en metodik som skulle hjälpa företag att utvecklas och anpassa sig till de förändringar som skedde i relationen mellan säljare och köpare.