HubSpot Onboarding
HubSpot Diamond Partner
300+
2014
98%
500+
HubSpot Onboarding
HubSpot Best Practice Onboarding
Vår Best Practice onboarding ingår i vårt populära tillväxtpaket (Growth as a Service).
Onboardingen är första steget till att få maximalt värde från HubSpot. Oavsett om det är försäljning, marknad eller customer success hjälper vi dig att skapa rätt förutsättningar för att kunna växa med HubSpot.
Vald av de flesta av våra kunder, ger denna option er 10 års erfarenhet av att onboarda liknande företag i HubSpot.
Investering: 17 500 EUROS
I detta paket ingår:
- Ett uppstartsamtal med en av våra projektledare för att sätta förväntningarna och tidslinjen för projektet
- Analysfas där vi går igenom era affärsprocesser för bättre förståelse och prioritering under implementeringen
- Implementeringsfas där vi bygger på resultaten från analysfasen
- Utbildning i HubSpot och Go Live
- "Customers choice"

Vi gissar att du har några av dessa utmaningarna...
Rekrytering
Jag gör det själv
Koll på ekonomin?
Old School?
Transaktionell försäljning
Opålitliga och "utspridda" datakällor
Struktur och processer
Gör rätt från början
Uppstartsmöte
Informationsinsamling
I denna fasen genomför vi möten och intervjuer för att förstå mer på djupet vad som behöver implementeras i nästa steg.
Implementation
Utbildning
Våra utbildningstillfällen ger er de förutsättningar ni behöver för att kunna jobba vidare med HubSpot.
Vi är LIVE!
Redo? Starta med ett gratis rådgivningssamtal
Samla all data på ett ställe och få en 360 vy av dina prospects och kunder
Gör som andra tillväxtbolag






Vårt löfte till dig
Vi förstår dig!
Med vår erfarenhet av att jobba med andra nordiska tillväxtbolag sitter vi på mycket kunskap kring just dina utmaningar.
Vi utmanar dig.
Ibland behöver du tänka i nya banor. Vi är inte rädda att utmana tankesätt och processer. Vi har bevisen på vår sida.
Väx snabbt och förutsägbart.
Du får alltid en erfaren senior tillväxtspecialist när du jobbar med oss. Skippa rekryteringen och väx bättre med oss!
Vanliga frågor
Kan man anpassa onboardingen efter vår kompetens?
Vad är fördelarna med att göra onboarding med er?
Hur lång tid tar HubSpot onboardingen?
Erbjuder ni support efter att onboarding-processen är slutförd?
Vill du skala upp med hjälp av oss och HubSpots plattform?

Vad är ett intäktsteam?

Ett intäktsteam är en grupp inom en organisation som fokuserar på att generera och maximera företagets intäkter.
År 2006 grundade Brian Halligan och Dharmesh Shah HubSpot vid Massachusetts Institute of Technology (MIT). När de grundade HubSpot, började de även att prata om Inbound Marketing-som en metodik som skulle hjälpa företag att utvecklas och anpassa sig till de förändringar som skedde i relationen mellan säljare och köpare.
Vad våra kunder säger








