HUBSPOT

HubSpot Onboarding

Vi onboardar kunder i HubSpots plattform. Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub, Content Hub & Operations Hub.

HubSpot Diamond Partner

300+

HubSpot onboardings

2014

Partner sedan

98%

Har fortfarande HubSpot

500+

Kunder vi jobbat med

HubSpot Onboarding Paket

HubSpot quick win onboarding

Detta alternativ passar er om ni har tidigare erfarenhet från HubSpot eller andra CRM-implementeringar och känner er bekväma med att ställa in HubSpot på egen hand. Ni får en heldag av HubSpot-implementering där ni bestämmer var du vill använda Structsales till.

Inkluderat i detta paket:

  • Ett samtal med en av våra erfarna HubSpot-konsulter
  • En dags implementationsarbete i HubSpot enligt ditt val
  • En "önskelista" över de resultat och möjligheter vi identifierar för att hjälpa er växa bättre framåt.
tillväxtbolag_business

HubSpot Best Practice Onboarding

Vald av de flesta av våra kunder, ger denna option er 10 års erfarenhet av att onborda liknande företag i HubSpot.
Med hjälp av en strukturerad metod kommer vi att guida er i att ställa in HubSpot för att hjälpa er att nå era mål och få systemet uppsatt exakt så som ni vill. Vi tillhandahåller även här en projektledare.

I detta paket ingår:

  • Ett uppstartsamtal med en av våra projektledare för att sätta förväntningarna och tidslinjen för projektet
  • Analysfas där vi går igenom era affärsprocesser för bättre förståelse och prioritering under implementeringen
  • Implementeringsfas där vi bygger på resultaten från analysfasen
  • Utbildning i HubSpot och Go Live
HubSpot-Diamond-Partner-Business-People

HubSpot Growth Suite Onboarding

Har du redan bestämt dig att du ska växa med hela plattformen? I så fall erbjuder vi onboarding i samtliga delar av HubSpot. I vår Best Practice Onboarding ingår upp till två hubbar, i denna variant hjälper vi dig med hela plattfomen.

Inkluderat i detta paket:

  • Ett uppstartsamtal med en av våra projektledare för att sätta förväntningarna och tidslinjen för projektet
  • Extra fokus på analysfasen där vi går igenom hur ni jobbar mellan avdelningarna för bättre prioritering under implementeringen
  • Utbildning i respektive del av HubSpot och Go Live
HubSpot Growth Suite onboarding

Vi älskar tillväxtbolag!

Vi är en HubSpot Diamond Partner. Vi har hjälpt över 500 kunder med HubSpot sedan 2014.

Vi gissar att du har några av dessa utmaningarna...

Vi vet att rollen som VD eller ägare i ett tillväxtbolag är någonting helt unikt. Inte alla förstår dig. Vi tror att vi gör det. Känner du igen dig i utmaningarna nedan?
"Det var sista gången jag rekryterar en säljare"
"Det är lika bra att jag gör det så blir det ordentligt gjort "
"Det här är sista sommaren jag kämpar för att få likviditeten att gå ihop"
“Hur kan en investering på 150.000 SEK i telemarketing bara ge skitmöten?”
“Vi måste bli bättre på att ta betalt!”
“Hur ska vi kunna jobba datadrivet när jag inte kan lita på siffrorna”
“Det måste gå att jobba smartare än så här, jag vet bara inte var jag ska börja"
Vår metod är baserad på över 300 onboardings i HubSpot

Gör rätt från början

1

Uppstartsmöte

Samtliga projekt inleds med ett uppstartsmöte där vi sätter mål för projektet, definiera milstolpar och boka upp datum för olika sessioner som ska genomföras.
2

Informationsinsamling

I denna fasen genomför vi möten och intervjuer för att förstå mer på djupet vad som behöver implementeras i nästa steg. 

3

Implementation

Under denna fas börjar vi att anpassa HubSpot efter era förutsättningar. Vi bygger och anpassar på de delar av HubSpot vi tillsammans kommit överens om. 
4

Utbildning

Våra utbildningstillfällen ger er de förutsättningar ni behöver för att kunna jobba vidare med HubSpot.

Vi är LIVE!

 

MÖTE

Redo? Starta med ett gratis rådgivningssamtal

Samla all data på ett ställe och få en 360 vy av dina prospects och kunder

Före
Efter
Ni jobbar i silos med olika system och kan inte lita på ert data för rapportering och beslut om verksamheten.
Alla avdelningar jobbar i ETT system med samma databas, vilket leder till tillförlitliga rapporter och datadrivna beslut.
Alla säljare jobbar på sitt eget sätt med repetitiva manuella uppgifter
Säljteamet jobbar med mallar, processer och automatiseringar, vilket leder till effektivare försäljning, kortare säljcykler och högre ordervärden.
Sälj- och marknadsteamet jobbar på varsitt håll och med olika tillvägagångssätt för att skapa affärer.
Ett intäktsteam som består av specialister skapar tillsammans rätt affärer med rätt kunder, helt datadrivet och till stor del automatiserat.
Kundupplevelsen är negativ. Internkommunikationen brister, vilket leder till missnöjda kunder och missade affärer.
Eftersom alla jobbar i samma system, fångas missnöjda kunder upp så väl som potentiell merförsäljning på befintliga kunder.

Gör som andra tillväxtbolag

Skala upp din verksamhet med hjälp av HubSpot och våra erfarna konsulter.

Vårt löfte till dig

Genom att låta oss jobba strategiskt och operativt med din tillväxtresa lovar vi dig följande:

Vi förstår dig!

Med vår erfarenhet av att jobba med andra nordiska tillväxtbolag sitter vi på mycket kunskap kring just dina utmaningar.

Vi utmanar dig.

Ibland behöver du tänka i nya banor. Vi är inte rädda att utmana tankesätt och processer. Vi har bevisen på vår sida.

Väx snabbt och förutsägbart.

Du får alltid en erfaren senior tillväxtspecialist när du jobbar med oss. Skippa rekryteringen och väx bättre med oss!

Vanliga frågor

Du frågar, vi svarar

Vill du skala upp med hjälp av oss och HubSpots plattform?

flywheel-hubspot

Samla allt på ett ställe - i HubSpot

Intäktsteam

revenue team

Ett intäktsteam är en grupp inom en organisation som fokuserar på att generera och maximera företagets intäkter.

År 2006 grundade Brian Halligan och Dharmesh Shah HubSpot vid Massachusetts Institute of Technology (MIT). När de grundade HubSpot, började de även att prata om Inbound Marketing-som en metodik som skulle hjälpa företag att utvecklas och anpassa sig till de förändringar som skedde i relationen mellan säljare och köpare.

Läs mer om intäktsteam