Vi är en HubSpot Diamond Partner
Sedan starten 2012 har HubSpot vuxit till att bli det populäraste valet för bolag som vill jobba modernt med sin försäljning. HubSpot lyfter med sitt partner-program fram partners som hjälper företag att lyckas få ut maximalt värde ur sin investering, och Structsales är stolta över att ha uppnått Diamond Partner-status.

300+
2014
98%
HubSpots partnernivåer
HubSpots partnerprogram kategoriserar partners i fem nivåer: Solution, Guld, Platinum, Diamond och Elite. Dessa nivåer baseras på:
- Månatlig återkommande intäkt (MRR) från kunder som köpt HubSpot
- Låg churn “förlorade” kunder
- Engagemang och aktivering i kundernas HubSpot-portal
- Framgång med kampanjer inom marknad och sälj skapade i HubSpot
För att nå Diamond-status har Structsales behövt hjälpa ett stort antal kunder och visa väldigt framgångsrika resultat och i stort sett inte ha något kundtapp. Av de kunder som köpt HubSpot via Structsales har en handfull sagt upp sina licenser. Detta under en 10-årsperiod där vi hjälpt över 500 kunder.
Diamond-statusen betyder att vi har stor erfarenhet av HubSpots plattform, inklusive CRM, Marketing, Sales, Service, Operations och Content.
Vi jobbar bara med HubSpot som plattform.
Vill du komma igång med HubSpot?

Vad våra kunder säger








Oliver Lopez, VD, Structsales
Oliver Lopez har spenderat över 20 år med att hjälpa B2B-företag skala sin försäljning – inte genom gissningar, utan genom beprövade strategier, smart teknologi och systematiska processer.
Som grundare av Structsales har han en enkel filosofi: sälj ska vara förutsägbart, skalbart och drivet av data. Han har hjälpt hundratals företag implementera modern säljmetodik, HubSpot och Account-Based Marketing för att skapa långsiktig tillväxt.
Han är inte bara en rådgivare och föreläsare – han har också skrivit boken "Skapa värde eller dö – En handbok för B2B-säljare." Vill du bygga en säljmaskin som faktiskt fungerar? Då vet du vem du ska prata med.
