Inbound marketing handlar om att förstå kunden och den digitala köpresan som kunden går igenom innan ett beslut. Det är det moderna sättet att se på marknadsföring och digital försäljning. Det handlar om att utbilda och inspirera din kund för att skapa värde och förtjäna relationen och uppmärksamheten – inte störa till dig den.
HubSpot består av fem olika hubar som tillsammans ger dig det enda verktyg du behöver för att hantera dina kundrelationer. De fyra modulerna är:
"Verktyget som möjliggör för sälj, marknad och leverans att arbeta tillsammans."
HubSpot leder och utvecklar området Inbound Marketing sedan starten. Med HubSpot som plattform och en sanning, får din sälj- och marknadsorganisation möjlighet att hitta synergier och skapa mer värde och ROI.
Vill du förstå hur du skulle kunna få ut det mesta ut HubSpot?
Boka en tid med vår VD, som själv har jobbat med HubSpot i snart 10 år med företag i olika branscher.
Syftet med detta möte är att vi ska få en bättre förståelse för hur HubSpot kan hjälpa dig och din verksamhet.
Välj en tid som passar så skickas en bokning med en länk till ett möte i Zoom för dig och Oliver.