Webinar: Så jobbar du med Account Based Marketing i HubSpot

Vad är Account Based Marketing - och hur ska du tänka för att lyckas? I detta webinar berättar vi varför HubSpot är helt perfekt för Account Based Marketing (det finns inbyggt...).

Oliver Lopez

 

Skala din prospektering - på riktigt!

Låt oss säga att du redan har gjort din hemläxa och segmenterat dina kunder. Som nu ligger prydligt i sina listor och väntar på att få bli bearbetade. Allt för att undvika luft i säljpipen. Nu återstår den lilla frågan bara hur själva jobbet med listorna ska se ut, så att dina säljarna inte kommer att betrakta ditt arbete som en kyrkogård om tre månader.

Så hur ska du jobba med dina listor? Och vad är egentligen möjligt att göra i ett crm? Vad är det optimala sättet för dig att jobba?

HubSpot - spjutspetsen i modern leadsbearbetning

Med ett CRM och Marketing Automation från HubSpot är det faktiskt möjligt att ligga i den absoluta framkanten av vad som idag är möjligt att automatisera och effektivisera när det gäller prospektering och leadsbearbetning. Med uppföljning på mail, e-signering direkt i CRM:et och automatiska listor på dina ideala kunder som segmenteras i utskick, samtal och rapporter. HubSpot har under de senaste åren förvandlats till en ocean av möjligheter när det gäller att bearbeta dina nyckelkonton.



Innehåll:

  • Så segmenterar du dina listor rätt
  • Så får du säljarna att älska CRM:et
  • Grunderna för att skapa listor, rapporter med mera i HubSpot

Om Oliver Lopez

Oliver är föreläsare och grundare av Structsales. Med över 20 års erfarenhet som säljare, säljchef och företagare har han en djup förståelse för transformationen från hur företag gjorde affärer tidigare och hur företag gör idag.

Föreläsning-av-Oliver-Lopez

Oliver Lopez

Se inspelat webinar direkt!