Hubspot Komplex B2B-försäljning Webinar

Webinar: HubSpot CRM - din intäktsmaskin

Oliver Lopez
Oliver Lopez Oct 24, 2019 1 minuters läsning
hubspot

Var smart - samla all data på samma ställe!

Se till att ha samma databas för alla på hela företaget. Hubspot handlar om att underlätta vardagen för säljare och marknadsförare. Syftet att använda ett supermodernt CRM handlar i korthet om att säljare ska kunna lägga mer tid på sitt riktiga jobb - att sälja.

Automatisera processer och få mer tid åt att sälja

Genom att automatisera stora delar av säljprocessen med HubSpot CRM kan en modern säljare idag gå från att ha 30% i säljtid till 90% i säljtid. Det är magiskt, vi vet. Det är också skillnaden mellan ett bolag som går bra och ett som går sämre.

Några av rubrikerna i webinaret:

  • Offerter och avtal - direkt i HubSpot
  • Mötesbokningar och automatiseringar
  • Spårning av dokument och e-post som skickats till kund
  • Hantering av säljprocessen - från lead till betalning
  • Hela kundresan på ett och samma ställe
  • Delad kontaktdatabas med tillgång för ALLA på företaget

Om Oliver Lopez

Oliver är föreläsare och grundare av Structsales. Med över 20 års erfarenhet som säljare, säljchef och företagare har han en djup förståelse för transformationen från hur företag gjorde affärer tidigare och hur företag gör idag.

Glöm inte att dela detta inlägg!

Relaterade inlägg

Hubspot Webinar

Webinar: Så jobbar du med Account Based Marketing i HubSpot

Sep 13, 2020
Oliver Lopez Oliver Lopez
Komplex B2B-försäljning Webinar

[Säljskolan del 3 av 6] Webinar: Så blir du en stjärna på prospektering!

Mar 24, 2020
Oliver Lopez Oliver Lopez
Webinar

LIVE: Såhär kommer du förbi ''icke-beslut'' från dina prospekt

Mar 21, 2022
Oliver Lopez Oliver Lopez