Webinar: 5 sätt att misslyckas med din HubSpot-onboarding

Grattis! Du har valt ett av världens bästa system för Marketing Automation. Du har fått hela organisationen med på tåget och ni har bestämt er för att köra HubSpot. Men du har ingen aning om att det är nu som jobbet börjar.

Oliver Lopez

Många faller redan innan starten

Implementation av ett system är en av de mest kritiska punkterna. Det är nu som det gäller att sätta upp allt rätt. För att skapa de rätta förutsättningarna för att systemet ska hjälpa er till nya höjder. Vi på Structsales har hjälp kunder sedan 2013 att implementera HubSpot och har med åren samlat på oss värdefull kunskap om vilka moment där det är vanligt att våra kunder stöter på hinder och problem. Implementation av HubSpot är onekligen ett sådant.

HubSpot är extremt användarvänligt - det kan bli din död

Till vanligheterna hör att många (majoriteten) förblindas av alla möjligheter som HubSpot öppnar. Om du som köpare av HubSpot inte har det övergripande målet med dig i bakhuvudet kommer du att med 100 procentig garanti att bygga in dig i workflows, chatbottar och funktioner - bara för att du kan. Och för att det är roligt. För HubSpot är det roligaste systemet att jobba i när det gäller Marketing Automation - extremt användarvänligt - vilket också gör det farligt.



Innehåll:

  • Vi avslöjar alla nybörjarmisstagen
  • Så undviker du de värsta misstagen
  • Så gör du för att hålla ögonen på målet

Om Oliver Lopez

Oliver är föreläsare och grundare av Structsales. Med över 20 års erfarenhet som säljare, säljchef och företagare har han en djup förståelse för transformationen från hur företag gjorde affärer tidigare och hur företag gör idag.

Föreläsning-av-Oliver-Lopez

Oliver Lopez

Se inspelat webinar direkt!