hubspot sales hub

HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub är en kraftfull plattform som hjälper säljteam att effektivisera och automatisera sina säljprocesserna. Med funktioner för leadhantering, email/samtal-sekvenser, digital mötesmodul och pipelinehantering kan säljare arbeta smartare och mer produktivt. Kraftfulla rapporter för effektivitet och intäkter. Fler inser att HubSpot Sales Hub är det bästa CRM:et på marknaden just nu och vi hjälper många byta från Lime, Upsales, Salesforce m.fl.

Sales Hub är integrerat med marknad och customer success

Ett stort värde i HubSpots Sales Hub - dvs deras CRM är att det är helt integrerat med Marketing och Service Huben. Detta gör att du kan få en komplett bild över kunden och fånga upp signaler när det är dags att kontakta ett potentiellt prospekt.

diamond-badge-black

Hantera deals

Hantera alla deals i HubSpot. Automatisera uppgifter, överlämning mellan avdelningar m.m. Skicka offerter direkt via HubSpot eller synka med andra lösningar som Oneflow, Getaccept m.fl.

Prospecting Dashboard

Få en bra översikt och jobba effektivt med dina leads i prospecting dashboard. Kvalificera och diskvalificera dina leads.

Digital möteskalender

Skapa en digital möteskalender du kan lägga in på landningssidor och skicka i mail. Låt kunden välja tid och få möjlighet att bjuda in fler.

Automatisering

Skapa sekvenser och bearbeta leads på ett automatiserat och personaliserat sätt. Skapa workflows för att automatisera händelser i pipelines osv.

Skapa offerter

Skapa offerter direkt från deals i HubSpot. Spåra händelser som öppnande av offerter, klick, signering osv.

Rapportering

HubSpot har skapat många färdiga rapporter för sälj. Allt ifrån konverteringsgrader i pipeline, produktivitet som samtal, emails per säljare.
Vanliga frågor

Du frågar, vi svarar

Vad kostar Sales Hub

HubSpot Sales Hub kostar 90 EUR/användare/mån för professionallicens och 150 EUR/användare/mån för enterpriselicens.

Vill du skala upp med hjälp av oss och HubSpots plattform?

flywheel-hubspot