HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub centraliserar kundservice med verktyg för supportärenden, FAQ och kundportal. Skapa kundundersökningar och NPS-undersökningar. Sömlös upplevelse mellan avdelningar via HubSpots plattform.
Synka sälj och customer success
Automatisera överlämnings- och onboardingprocesserna mellan säljteamet och customer success-teamet. Se till att customer success flaggar när det finns möjlighet till merförsäljning på befintliga kunder. Allt detta kan Service Hub hjälpa dig med!
Supportärenden & help desk
Hantera supportärenden och automatisera flöden för customer success. Få en helhetsbild av allt från sälj, marknad och customer success.
Kundundersökningar
Skicka kundundersökning efter stängda supportärenden. Skicka kundundersökningar och NPS-undersökningar (anpassningsbara) för att mäta kundnöjdhet.
Kundportal
Skapa inloggat läge och låt dina kunder hålla koll på sina pågående ärenden. Spara tid för ditt customer success team!
Omni-kanal
Ta emot kundärenden från formulär, spela in telefonsamtal, chat och ha emaildialog direkt i HubSpot. Få en helhetsbild av kundens ärenden.
Livechat och chatbot
Ta emot supportärenden och länka till FAQ via HubSpots chatbot och live chat.
Uptäck fler av HubSpots hubbar
Vanliga frågor
Du frågar, vi svarar
Vad kostar Service Hub?
Service Hub kostar 90 EUR/mån/användare för professionallicens och 150 EUR/mån/användare för enterprise.
Är ChatGPT inbyggt i chatten?
Det finns en AI-baserad chatbot som är i BETA just nu.
Hur hänger Service Hub ihop med Marketing & Sales Hub?
Alla hubbar är ihopkopplade och använder samma databas. Därför kan du gå in på en kontakt eller företag och se alla pågående deals, kundärenden, sajtbesök m.m. Få en helhetsförståelse över kunden och låt alla team ha stenkoll på kunderna.