HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub centraliserar kundservice med verktyg för supportärenden, FAQ och kundportal. Skapa kundundersökningar och NPS-undersökningar. Sömlös upplevelse mellan avdelningar via HubSpots plattform.

Synka sälj och customer success

Automatisera överlämnings- och onboardingprocesserna mellan säljteamet och customer success-teamet. Se till att customer success flaggar när det finns möjlighet till merförsäljning på befintliga kunder. Allt detta kan Service Hub hjälpa dig med!
diamond-badge-black

Supportärenden & help desk

Hantera supportärenden och automatisera flöden för customer success. Få en helhetsbild av allt från sälj, marknad och customer success.

Kundundersökningar

Skicka kundundersökning efter stängda supportärenden. Skicka kundundersökningar och NPS-undersökningar (anpassningsbara) för att mäta kundnöjdhet.

Kundportal

Skapa inloggat läge och låt dina kunder hålla koll på sina pågående ärenden. Spara tid för ditt customer success team!

Omni-kanal

Ta emot kundärenden från formulär, spela in telefonsamtal, chat och ha emaildialog direkt i HubSpot. Få en helhetsbild av kundens ärenden.

Livechat och chatbot

Ta emot supportärenden och länka till FAQ via HubSpots chatbot och live chat.
Vanliga frågor

Du frågar, vi svarar

Vad kostar Service Hub?

Service Hub kostar 90 EUR/mån/användare för professionallicens och 150 EUR/mån/användare för enterprise.

Vill du skala upp med hjälp av oss och HubSpots plattform?

flywheel-hubspot