Webinar: De 7 dödssynderna inom Inbound Marketing

Rätt utfört är Inbound Marketing helt magiskt. Fel utfört - känns det mest tragiskt. Vi har lång erfarenhet av Inbound och vad man absolut inte ska göra.

Oliver Lopez

 

Inbound Marketing = leadsmaskin

Vissa företag som har lyckats bra med sin inbound marketing har mer eller mindre skapat en leadsmaskin - vilket är den heliga graalen inom försäljning. Men detta är såklart långt ifrån enkelt.

och ett maraton utan slut

För den stora majoriteten av företag är det en tuff kamp att hela tiden vara aktuell, snabb, kreativ och strukturerad. Inbound Marketing är både för marknad- och säljavdelningen ett maraton utan slut. Där det ständigt gäller att hitta nya spännande vägar och sätt att kommunicera som har ett så högt värde för besökarna som möjligt.

Webinar om de 7 största misstagen företag begår

Vi skulle kunna göra ett webinar om alla 100 synder som många företag gör när det gäller Inbound Marketing. Men bestämde oss för att ta de 7 största dödssynderna som man verkligen ska akta sig för att begå.



Innehåll:

  • Inbound Marketing som koncept
  • De 7 dödssynderna
  • Så ska du göra istället

Om Oliver Lopez

Oliver är föreläsare och grundare av Structsales. Med över 20 års erfarenhet som säljare, säljchef och företagare har han en djup förståelse för transformationen från hur företag gjorde affärer tidigare och hur företag gör idag.

Föreläsning-av-Oliver-Lopez

Oliver Lopez

Se inspelat webinar direkt!