http://www.structsales.se/hubfs/Structsales/Images_New_Website_2016/miami-hero-default-image.jpg

Du som jobbar med försäljning vet självklart att säljrollen har blivit extremt komplex på kort tid. Svårare att boka möten, tuffare att hitta nya kunder och i stort sett omöjligt att skilja dig från konkurrenterna. Du har kanske tom. problem med att nå din säljbudget! Med hjälp av utbildningen Social Selling 2.0 kommer du att övervinna de utmaningar som du dagligen möter i din säljroll!

Med vår nya utbildning Social Selling 2.0 får du och din organisation inte bara tips och praktiska övningar, utan också en större förståelse för, hur du kan använda digitaliseringen framgångsrikt i din försäljning. Utbildningen kommer dessutom att ge dig de senaste verktygen, arbetssätten och de bästa genvägarna till dina affärer.

Vad är Social Selling?

När Social Selling som fenomen uppkom i början av 2000-talet trodde marknaden att detta var det nya sättet att göra affärer på. Kurser anordnades och utbildningar hölls. Fortfarande idag är Social Selling ett av de hetaste begreppen inom modern försäljning.

Problemet är bara att affärer görs inte på nätet! De görs i personliga möten.

Trots detta är de digitala kanalerna den viktigaste arenan för att skapa affärer. Social Selling 2.0 kommer att ge dig den enda karta du behöver för att kunna navigera mellan digitala plattformar och analoga affärsmöten. Vi erbjuder nu en utbildning i Social Selling 2.0.

Utbildningens övergripande mål är att ge dig insikt i, verktyg för, samt kunskap om hur Social Selling 2.0 passar in i din försäljningsprocess.

Detta får du i vår utbildning i Social Selling 2.0

  • Förståelse för vad Social Selling 2.0 är och hur det ska användas i din strategi
  • Ett ramverk för hur du når dina kunder med rätt budskap där kunderna är
  • En struktur för hur du anpassar din försäljning till hur kunderna köper