Webinar: Vad är en SDR? - din bästa säljare!

Säljrollen som skapar affärsmöjligheter och är klistret mellan sälj- och marknad.

Oliver Lopez


Automatisera inte allt

SDR:en är den mänskliga touchen vi behöver för att få Inbound Marketing att fungera i en värld där den personliga kontakten fortfarande är väldigt viktig. Anledningen till att de flesta Inbound-satsningar misslyckas är för att man har automatiserat hela marknadsprocessen.

En säljare med stor förståelse för digital leadsgenerering

De organisationer som har implementerat SDR-funktionen ökar kvalitén på leads, bokar fler relevanta möten och stänger fler lönsamma affärer. Tänk dig en säljare som sitter och planerar säljstrategier med säljteamet för att på nästa mötet diskutera digitala kampanjer med marknadsavdelningen och hur dessa kan stötta säljarna i säljprocessen. Vem är denna person? Vilka egenskaper har personen? Detta kommer vi att gå igenom under webinaret. Så innan du rekryterar nästa säljare, se till att kolla på vårt webinar innan!

Några av rubrikerna i webinaret:

  • SDR:en - klistret mellan sälj-och marknad
  • Telemarketing är dött - men inte mötesbokning
  • Datadriven prospektering
  • Social selling på rätt sätt

Om Oliver Lopez

Oliver är föreläsare och grundare av Structsales. Med över 20 års erfarenhet som säljare, säljchef och företagare har han en djup förståelse för transformationen från hur företag gjorde affärer tidigare och hur företag gör idag.

Oliver Lopez

Se webinar direkt!