BOKA HUBSPOTDEMO
struct search
Close Icon (1)
implementation

HubSpotlicenser

HubSpot erbjuder olika licensnivåer av plattformen som idag används framgångsrikt av företag runt om i världen som vill öka din digitala närvaro, och göra fler affärer - på ett modernt sätt.

Licenserna är uppdelade per "hub". En hub är en del av plattformen. I skrivande stund går det att köpa HubSpot i fyra delar: Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub och CMS Hub. Samtliga "hubbar" erbjuds i tre nivåer: STARTER, PRO samt ENTERPRISE.

Sales Hub
Sales Hub är den del som vi känner igen mer som CRM. I Sales Hub hanterar du dina kundrelationer och planerar samt driver din försäljning. Exempel på populära funktioner i Sales Hub är:

  • Följ din försäljning i HubSpots Deals för att hålla koll på dina affärsmöjligheter med snygg drag and drop-funktionalitet
  • Se i realtid när någon öppnar och läser dina mail eller dina offerter!
  • Koppla din kalender och mail till HubSpot och få full kontroll över dina kunddialoger

LÄS MER OM SALES HUB OCH SE PRISER HÄR

 

Marketing Hub
Denna delen i plattformen var den första HubSpot lanserade. I Marketing Hub kan du hantera hela din digitala marknadsföring. Istället för att ha separata verktyg för sociala medier, landningssidor, rappportering eller epostmarknadsföring har du allting integrerat på ett och samma ställe. Dessutom delar Marketing Hub databas med Sales och Service Hub.

Exempel på vad du kan göra med Marketing Hub:

  • Skicka fantastiska email som konverterar 
  • Skapa landingssidor för att fånga dina leads (självklart anpassade enligt just din grafiska profil för bästa kundupplevelse)
  • Segementera och automatisera dina kontakter som får "mogna" utifrån sitt agerande. Allt så att du kan kontakta kunden när det är läge - på kundens villkor

LÄS MER OM MARKETING HUB OCH SE PRISER HÄR

 

Service Hub
Denna delen i plattformen fokuserar på support och service. När du använder Service Hub får du en överblick på vilka kunder som är nöjda och vilka som kan behöva ytterligare fokus.

Exempel på vad du får i Service Hub:

  • Genomför NPS-undersökningar (Net Promoter Score)
  • Hantera dina supportärenden och tickets
  • Lägg upp en "knowledge bank" på sajten så att dina kunder får svar på dina frågor direkt

LÄS MER OM SERVICE HUB OCH SE PRISER HÄR

 

CMS Hub
HubSpot erbjuder dig som kund möjligheten att samla all din digitala närvaro på ett och samma ställe, med den fjärde och sista delen i plattformen har du möjlighet att bygga eller flytta över hela din hemsida till HubSpots eget CMS. Fördelar du uppnår genom att använda HubSpots eget CMS itsället för andra lösningar som Wordpress, Episerver, m.m. är:

  • Moderna, mobilanpassade teman ingår
  • SEO-rekommendationer direkt i HubSpot
  • Personifierat innehåll som bygger på besökarens tidigare surfhistorik

LÄS MER OM CMS HUB OCH SE PRISER HÄR